Portfolio

Kliento tikslas – pranešti apie naujo krematoriumo atidarymą. Komunikacijos tikslas – sudominti žiniasklaidą ir užtikrinti kuo didesnį naujienos padengimą portaluose, TV ir radijuje. Iššūkiai 1. Pritraukti žiniasklaidos atstovus sudalyvauti atidarymo renginyje gyvai. 2. Pritraukti TV atstovus filmuoti dvi dienas (atidarymo dieną krematoriumas veikti negalėjo, o TV reikia vaizdų). Asmeniškai bendravome su kiekvienu žurnalistu, suorganizavome ekskursiją po

Featured - Viešieji ryšiai Renginiai: Cremains krematoriumo atidarymas

Kliento tikslas – pranešti apie naujo krematoriumo atidarymą.

Komunikacijos tikslas – sudominti žiniasklaidą ir užtikrinti kuo didesnį naujienos padengimą portaluose, TV ir radijuje.

Iššūkiai

1. Pritraukti žiniasklaidos atstovus sudalyvauti atidarymo renginyje gyvai.

2. Pritraukti TV atstovus filmuoti dvi dienas (atidarymo dieną krematoriumas veikti negalėjo, o TV reikia vaizdų).

Asmeniškai bendravome su kiekvienu žurnalistu, suorganizavome ekskursiją po krematoriumą dieną prieš atidarymą.

Rezultatai

  • Naujiena apie krematoriumo atidarymą iš viso iškomunikuota 37 straipsniuose ir TV reportažuose.
  • Apie krematoriumo atidarymą pranešė visi didžiausi (ir mažesni) naujienų portalai, televizijos kanalai (žinių reportažuose), LRT radijas.
  • TV ir Online TV žiniasklaidos atstovai atvyko į krematoriumą dvi dienas iš eilės – tiek pirmą dieną filmuoti vaizdų ir sudalyvauti ekskursijoje po krematoriumą, tiek antrą dieną vykstant krematoriumo atidarymui.
  • Žinute apie renginį pasidalino Vilniaus meras Remigijus Šimašius.