Featured - Viešieji ryšiai Finbee ir Finbee Verslui komunikacija
Kliento tikslas. Prekės ženklo matomumo ir reputacijos stiprinimas P2P ir verslo paskolų segmentuose.
Komunikacijos tikslas. Siekti kliento matomumo įtakingiausiuose žiniasklaidos kanaluose, prioritetas – verslo žiniasklaida.
Iššūkis. Kaip žiniasklaidą sudominti mažo prekės ženklo istorijomis?
Sprendimas. Finbee klientų įtraukimas į komunikaciją, orientuojantis į praktines patirtis ir praplečiant komunikacijos tematiką iš finansų rinkos į daugybę kitų verslo sektorių.
Rezultatai
2020/2021 m. Finbee paminėta 189 straipsniuose (205 proc. augimas). Straipsnių bendra auditorija siekė 7.5 milijonus perskaitymų (238 proc. daugiau)
2020/2021 m. Finbee buvo viena iš aktyviausiai komunikuojančių ir labiausiai matomų sektoriaus bendrovių, padariusi didžiausią šuolį iš ketvirtos į antrą poziciją pagal komunikacijos pasiekiamumą ir apimtį.