Portfolio

Kliento tikslas. Prekės ženklo matomumo ir reputacijos stiprinimas P2P ir verslo paskolų segmentuose. Komunikacijos tikslas. Siekti kliento matomumo įtakingiausiuose žiniasklaidos kanaluose, prioritetas – verslo žiniasklaida. Iššūkis. Kaip žiniasklaidą sudominti mažo prekės ženklo istorijomis? Sprendimas. Finbee klientų įtraukimas į komunikaciją, orientuojantis į praktines patirtis ir praplečiant komunikacijos tematiką iš finansų rinkos į daugybę kitų verslo sektorių.

Featured - Viešieji ryšiai Finbee ir Finbee Verslui komunikacija

Kliento tikslas. Prekės ženklo matomumo ir reputacijos stiprinimas P2P ir verslo paskolų segmentuose.

Komunikacijos tikslas. Siekti kliento matomumo įtakingiausiuose žiniasklaidos kanaluose, prioritetas – verslo žiniasklaida.

Iššūkis. Kaip žiniasklaidą sudominti mažo prekės ženklo istorijomis?

Sprendimas. Finbee klientų įtraukimas į komunikaciją, orientuojantis į praktines patirtis ir praplečiant komunikacijos tematiką iš finansų rinkos į daugybę kitų verslo sektorių.

Rezultatai

2020/2021 m. Finbee paminėta 189 straipsniuose (205 proc. augimas). Straipsnių bendra auditorija siekė 7.5 milijonus perskaitymų (238 proc. daugiau)

 2020/2021 m. Finbee buvo viena iš aktyviausiai komunikuojančių ir labiausiai matomų sektoriaus bendrovių, padariusi didžiausią šuolį iš ketvirtos į antrą poziciją pagal komunikacijos pasiekiamumą ir apimtį.