Portfolio

Kliento tikslas – prekės ženklo žinomumo ir reputacijos stiprinimas Komunikacijos tikslas – vadovo ir kompanijos ekspertinis paminėjimas Kėdainių tilto kontekste. Taktika Siekiant įtraukti naują ekspertinį vardą Kėdainių istorijos kontekste, parengtas išsamus komentaras su kompanijos vadovu, pristatant žurnalistams kalbantį asmenį ir jo komentarų kryptį.  Paraleliai gyvas laidas ruošiančioms žiniasklaidos priemonėms pasiūlyti galimi temos plėtojimai ir probleminiai

Featured - Viešieji ryšiai Inspekta reputacijos stiprinimas

Kliento tikslas – prekės ženklo žinomumo ir reputacijos stiprinimas

Komunikacijos tikslas vadovo ir kompanijos ekspertinis paminėjimas Kėdainių tilto kontekste.

Taktika

  1. Siekiant įtraukti naują ekspertinį vardą Kėdainių istorijos kontekste, parengtas išsamus komentaras su kompanijos vadovu, pristatant žurnalistams kalbantį asmenį ir jo komentarų kryptį. 
  2. Paraleliai gyvas laidas ruošiančioms žiniasklaidos priemonėms pasiūlyti galimi temos plėtojimai ir probleminiai klausimai, kuriuos kelia ekspertas aptariamoje temoje.
  3. Sekant su įvykiu susijusius procesus, inicijuoti papildomi interviu.

Rezultatas

  • Ekspertinis komentaras publikuotas visuose pagrindiniuose naujienų portaluose: Delfi, Lrytas, 15 min, LRT, Kauno diena, Klaipėda, taip pat Statybunaujienos.lt. Pasiekta auditorija pagal portalų lankomumo dienos duomenis: 1.500.000 (Gemius Rating)
  • Interviu su ekspertu transliuoti Žinių radijuje ir LNK žiniose.

Mantas Andriuškevičius tapo dažniausiai cituotu nešališku ekspertu Kėdainių tilto griūties kontekste, viso žiniasklaidos priemonėse paminėtu 9 kartus. KTU atstovai įvykį komentavo 3 kartus, Vilniustech atstovas – 1 kartą.