Featured - Viešieji ryšiai Inspekta reputacijos stiprinimas
Kliento tikslas – prekės ženklo žinomumo ir reputacijos stiprinimas
Komunikacijos tikslas – vadovo ir kompanijos ekspertinis paminėjimas Kėdainių tilto kontekste.
Taktika
- Siekiant įtraukti naują ekspertinį vardą Kėdainių istorijos kontekste, parengtas išsamus komentaras su kompanijos vadovu, pristatant žurnalistams kalbantį asmenį ir jo komentarų kryptį.
- Paraleliai gyvas laidas ruošiančioms žiniasklaidos priemonėms pasiūlyti galimi temos plėtojimai ir probleminiai klausimai, kuriuos kelia ekspertas aptariamoje temoje.
- Sekant su įvykiu susijusius procesus, inicijuoti papildomi interviu.
Rezultatas
- Ekspertinis komentaras publikuotas visuose pagrindiniuose naujienų portaluose: Delfi, Lrytas, 15 min, LRT, Kauno diena, Klaipėda, taip pat Statybunaujienos.lt. Pasiekta auditorija pagal portalų lankomumo dienos duomenis: 1.500.000 (Gemius Rating)
- Interviu su ekspertu transliuoti Žinių radijuje ir LNK žiniose.
Mantas Andriuškevičius tapo dažniausiai cituotu nešališku ekspertu Kėdainių tilto griūties kontekste, viso žiniasklaidos priemonėse paminėtu 9 kartus. KTU atstovai įvykį komentavo 3 kartus, Vilniustech atstovas – 1 kartą.