Portfolio

Kliento tikslas. Aukščiausios klasės ofisus statanti ir nuomojanti Švedijos nekilnojamojo turto bendrovė siekė auginti prekės – ženklo matomumą ir reputaciją B2B segmente.  Komunikacijos tikslas.  Maksimalus matomuMas didžiausiuose verslo renginiuose, atkreipiant verslo renginių dalyvių dėmesį, įtraukiant juos dalyvauti kliento aktyvacijoje. Iššūkis. Sukurti originalų įtraukiantį sprendimą, kurį renginio lankytojams būtų ir įdomu išbandyti, ir kuris tuo pačiu

Featured - Verslo konferencijos Eastnine B2B komunikacija

Kliento tikslas. Aukščiausios klasės ofisus statanti ir nuomojanti Švedijos nekilnojamojo turto bendrovė siekė auginti prekės – ženklo matomumą ir reputaciją B2B segmente. 

Komunikacijos tikslas.  Maksimalus matomuMas didžiausiuose verslo renginiuose, atkreipiant verslo renginių dalyvių dėmesį, įtraukiant juos dalyvauti kliento aktyvacijoje.

Iššūkis. Sukurti originalų įtraukiantį sprendimą, kurį renginio lankytojams būtų ir įdomu išbandyti, ir kuris tuo pačiu atskleistų verslo centro savybes – lokaciją mieste, aukšto lygi architektūrinius sprendinius, tvarumo politiką.

Sprendimas. Eastnine 3Burės verslo centro 19 aukšte yra įrengta atvira krepšinio aikštelė. Konferencijų dalyviams pritraukti sukurtas virtualios realybės žaidimas, leidžiantis patirti žaidimo 19 aukšte jausmą bei apžvelgti Vilniaus panoramą iš verslo centro viršūnės.

Programavimas: VR studija Nieko Play

Rezultatai

Geriausiai įvertintas VŽ konferencijos CEO Diena 2020 stendas. 5 balai iš 5 vertinimų dalis: 66,7%.