Portfolio

Kliento tikslas: sėkmingai įvykdyti rudens pardavimų kampaniją, išvengiant negatyvios komunikacijos apie klubų patiriamus sunkumus ir galimo klientų atbaidymo dėl neaiškios ateities.   Komunikacijos tikslas: ištransliuojant žinutę apie 4 baseinų uždarymą Lietuvos miestuose, kartu išvengti klubų patiriamų sunkumų eskalavimo, kuo stipriau akcentuojant likusios veiklos tęstinumą ir pridėtines vertes klientams.    Iššūkiai:  1. Išaiškinti baseinų uždarymo priežasčių kilmę,

Featured - Krizių komunikacija IMPULS baseinų uždarymas

Kliento tikslas: sėkmingai įvykdyti rudens pardavimų kampaniją, išvengiant negatyvios komunikacijos apie klubų patiriamus sunkumus ir galimo klientų atbaidymo dėl neaiškios ateities.

 

Komunikacijos tikslas: ištransliuojant žinutę apie 4 baseinų uždarymą Lietuvos miestuose, kartu išvengti klubų patiriamų sunkumų eskalavimo, kuo stipriau akcentuojant likusios veiklos tęstinumą ir pridėtines vertes klientams. 

 

Iššūkiai

1. Išaiškinti baseinų uždarymo priežasčių kilmę, akcentuojant išorinius faktorius (elektros kainų krizę), o ne vidinius organizacijos sunkumus.

2. Kuo aiškiau perteikti informaciją, kad klubai veiklos nenutraukia, o stabdoma tik dalis veiklos – baseinai.

3. Ištranliuoti informaciją klientams, apie labai lanksčias sąlygas dėl kompensacijų, taip išvengiant skundų eskalacijos soc. tinkluose.

 

Rezultatai

  • Naujiena apie klubų uždarymą žiniasklaidoje paskelbta 25 kartus.
  • Naujiena nepavirto neigiamu rezonansiniu įvykiu – pagrindinį srautą sudarė pirmo pranešimo žiniasklaidai pagrindu skelbta informacija; sekančiomis dienomis publikacijų didesnę dalį sudarė temos apie tai, kaip elgsis panašios įstaigos regionuose ar kitos elektros krizės paveiktos įstaigos. Publikacijų su klientų skundais nebuvo.

 

Informacija apie klubų veiklos tęstinumą ir papildomus paslaugų paketus buvo ištransliuota publikacijų įžangose.

LAUNCH WEBSITE