Featured - Viešieji ryšiai Impuls B2C komunikacija
Kliento tikslas. Visuomenės fizinio aktyvumo ir sveikos gyvensenos skatinimas, didinant potencialių sveikatingumo klubų klientų kiekį (kategorijos auginimas).
Komunikacijos tikslas. Palaikyti Impuls nuomonės lyderystę sveikatingumo srityje, įtvirtinant srities ekspertų reputaciją.
Iššūkis: Kaip išvengti žiniasklaidos persotinimo efekto labai intensyviame sveikatos ir aktyvios gyvensenos komunikacijos lauke ir sukurti daugiau galimybių Impuls prekės ženklui būti paminėtam naujienose?
Komunikacijos strategija: proporcingai skirstomas dėmesys viešosioms aktualijoms, visuomenės grupėms, sporto šakoms bei sveikatingumo užsiėmimams.
Rezultatai:
2019/2020 metais: 148 paminėjimai žiniasklaidoje; 4.9 mln. pasiekta auditorija
2020/2021 metais: 191 paminėjimai žiniasklaidoje (29 proc. augimas); 8.3 mln. pasiekta auditorija (71 proc. augimas).