Portfolio

Kliento tikslas – užsienio rinkose pristatyti žurnalą vaikams iki 3 m. KUTIS ir auginti žurnalo pardavimus online ir offline POS kanaluose.    Projekto eiga: atrinkti ir į projektą įtraukti bendradarbiai užsienio valstybėse, atsakingi už turinio kūrimą, paskyrų administravimą, bendravimą su klientais vietinėmis kalbomis. Suformuota investicijų į reklamą grąžos atsekamumo sistema.    Rezultatai   2017 m.

Featured - Socialiniai tinklai Tarptautiniai projektai: FLINTO žurnalų komunikacija

Kliento tikslas – užsienio rinkose pristatyti žurnalą vaikams iki 3 m. KUTIS ir auginti žurnalo pardavimus online ir offline POS kanaluose. 

 

Projekto eiga: atrinkti ir į projektą įtraukti bendradarbiai užsienio valstybėse, atsakingi už turinio kūrimą, paskyrų administravimą, bendravimą su klientais vietinėmis kalbomis. Suformuota investicijų į reklamą grąžos atsekamumo sistema. 

 

Rezultatai

 

  • 2017 m. pradžioje Flintas socialiniuose tinkluose turėjo 3 paskyras be aiškios strategijos. 2017 pabaigoje leidykla turėjo 8 paskyras lietuvių, latvių, estų, suomių, italų, čekų, slovakų, lenkų kalbomis, kuriose buvo vykdoma reguliari produktų komunikacija, konkursai.
  • Į komunikaciją įtraukti vietiniai influenceriai
  • Sukurta sistema, lengvai pritaikoma kitų leidyklos produktų komunikacijai ir kryžminėms pardavimų akcijoms.

 

Išsigryninus rinkodaros ir komunikacijos strategiją ir pradėjus sistemingus veiksmus, 2018 m., lyginant su 2017 m., leidyklos Flintas pajamos augo 45 proc.

LAUNCH WEBSITE