Švedijos investicinio fondo valomam prestižiniam verslo centrui “3Burės” parengėme ir įgyvendinome prekės ženklo žinomumo strategiją, orientuotą į spendimų priėmėjus – top vadovus. Strategijos pagrindu tapo komleksiniai prekės ženklo matomumą didinantys veiksmai – sukurta reklamos kampanijos idėja, parengta ir įgyvendinta taktinė kampanijos dalis, intensyviai vykdyta turinio rinkodaros ir viešųjų ryšių kampanija. Taip pat skatintas prekės ženklo žinomumas “iš apačios į viršų” – vykdomas specialistų bendruomenės mobilizavimas verslo centro paskyrose socialiniuose tinkluose Linkedin ir Facebook, taip formuojant verslo centro įvaizdį skirtinguose suinteresuotų šalių grupėse, tokiose kaip biurų darbuotojai, NT brokeriai.
Rezultatas: ekspertinės apklausos duomenimis, “3Burės” prekės ženklo matomumas per 2018 metus, lyginant su ankstesniais metais, augo 230 proc.