Leidyklos “Flintas” užsakymu sukurta ir įgyvendinta žurnalo Kutis tarptautinės komunikacijos strategija ir taktika. Tikslas – rinkodaros komunikacijos sistema, kuri veiktų efektyviai esamose rinkose, tai yra Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Suomijoje, Italijoje, Čekijoje ir Slovakijoje, bei leistų sėkmingai žengti į naujas rinkas, bei būtų adaptuojama panašiems produktams. Atlikome vartotojo profilio tyrimą, parinkome optimalų kanalą – Facebook, suformavome turinio strategiją, kuri užtikrino tiek klientų srauto tiek į prekybos vietas internete, tiek ir į prekybos vietas parduotuvėse. Suformavome mikroinfluencerių tinklą produkto žinomumo didinimui.
Rezultatas: per vieną mėnesį nuo projekto starto Lietuvoje produkto pardavimai išaugo 56 proc., kaina padidinta 16 proc., pajamos iš viso augo 80 proc.