Naujienos „Impuls LTU“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Sveikatingumo ir sporto klubų „Impuls“ ir „Lemon“ tinklą valdanti bendrovė „Impuls LTU“ komunikacijos partneriais pasirinko agentūrą „Virtuozai“.
Agentūra sveikatingumo klubų tinklui teiks viešųjų ryšių, taip pat kitų rinkodaros komunikacijos priemonių ir strateginio konsultavimo paslaugas.
„Bendradarbiavimą pradedame sudėtingu metu, kuomet sveikatingumo tema ypatingai aktuali. „Impuls“ ir „Lemon“ yra garsiausi vardai šioje srityje Lietuvoje, mūsų siekis – kad klubų specialistų ir trenerių nuomonė ir žinios būtų girdimos ir prisidėtų prie bendro visuomenės sveikatingumo atstatymo, atsigaunat nuo viruso ir karantino padarinių“, – išplatintame pranešime teigia agentūros „Virtuozai“ vadovas Vilius Mackonis.
Pasak Vidmanto Šiugždinio, „Impuls LTU“ direktoriaus, dinamiškais laikais reikalingi partneriai, kurie ne tik gali komunikuoti veiklos tematika, bet ir sugebėti sukurti lanksčius strateginius ir taktinius sprendimus atsižvelgiant į verslo ir visuomenės aktualijas.
„To tikimės iš naujai pasirinktos agentūros“, – teigia V. Šiugždinis.
Jis pridūrė, kad prieš pasirašant ilgalaikę sutartį, „Impuls“ su „Virtuozais“ įgyvendino kelis komunikacijos projektus ir rezultatais yra patenkinti.
Anksčiau sporto klubų tinklo komunikacijos partneriai buvo „INK agency“.
„Impuls“ valdo 29 sveikatingumo klubus – 12 „Impuls“ ir 17 „Lemon“. Lietuvoje veikia 9 „Lemon“ ir 10„Impuls“ sporto klubų, Latvijoje – 6 „Lemon“, Estijoje – 2 „Impuls“ ir 2 „Lemon“. Tarp agentūros „Virtuozai“ klientų: Švedijos nekilnojamojo turto investicijų kompanija „Eastnine“, tarpusavio skolinimo platforma „Finbee“, turto finansavimo bendrovė „Unicredit Leasing“ ir t.t.
VŽ rašė, kad „Virtuozai“ (MB „Virtuosus“) per 2019 m. skaičiavo didžiausią augimą tarp ryšių su visuomene bendrovių: agentūros apyvarta išaugo 133%, iki beveik 90.000 Eur, tiesioginės pajamos – 119%, iki 61.340 Eur.
Nuotraukoje Vidmantas Šiugždinis, UAB „Impuls LTU“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.