Kliento tikslas. Visuomenės fizinio aktyvumo ir sveikos gyvensenos skatinimas, didinant potencialių sveikatingumo klubų klientų kiekį (kategorijos auginimas). Komunikacijos tikslas. Palaikyti Impuls nuomonės lyderystę sveikatingumo srityje, įtvirtinant srities ekspertų reputaciją. Iššūkis: Kaip išvengti žiniasklaidos persotinimo efekto labai intensyviame sveikatos ir aktyvios gyvensenos komunikacijos lauke ir sukurti daugiau galimybių Impuls prekės ženklui būti paminėtam naujienose? Komunikacijos strategija:
Read More
Kliento tikslas. Didinti prekės ženklo žinomumą bei formuoti ekspertinę reputaciją, pritraukiant potencialių verslo ir fizinių klientų dėmesį. Komunikacijos tikslas. Siekti kliento matomumo įtakingiausiuose žiniasklaidos kanaluose. Iššūkis. Sudėtingas technologines temas perteikti įdomiai ir suprantamai žiniasklaidos atstovas ir išsikovoti priėjimą prie žiniasklaidos auditorijos. Rezultatai 2019/2020 m. „Baltijos liftai“ paminėti 15 straipsniuose interneto portaluose. Straipsnių bendra auditorija siekė
Read More
Kliento tikslas: Ekspertinės reputacijos auginimas. Komunikacijos tikslas: Asociacijos komunikacijos reguliarumo užtikrinimas ir reagavimas į aktualijas. Iššūkis: Išsikovoti pozicijas HR tematika perpildytame komunikacijos lauke. Sprendimas: Asociacijos narių įtraukimas į komunikaciją, papildant ekspertinius komentarus praktinėmis patirtimis. Rezultatai 2019 m. PVPA paminėta 21 straipsnyje. Bendra auditorija siekė 2,1 mln. skaitytojų. 2020 m. PVPA paminėta 41 straipsnyje (95 proc.
Read More
Kliento tikslas. Prekės ženklo matomumo ir reputacijos stiprinimas P2P ir verslo paskolų segmentuose. Komunikacijos tikslas. Siekti kliento matomumo įtakingiausiuose žiniasklaidos kanaluose, prioritetas – verslo žiniasklaida. Iššūkis. Kaip žiniasklaidą sudominti mažo prekės ženklo istorijomis? Sprendimas. Finbee klientų įtraukimas į komunikaciją, orientuojantis į praktines patirtis ir praplečiant komunikacijos tematiką iš finansų rinkos į daugybę kitų verslo sektorių.
Read More
Kliento tikslas: Būti saulės energetikos sprendimų lyderiais. Komunikacijos tikslas: Didinti prekės ženklo matomumą kurti aukščiausios kokybės saulės energetikos produkcijos gamintojų reputaciją. Iššūkis: Išsikovoti pozicijas labai aktyviame saulės energetikos komunikacijos lauke. Sprendimas: Operatyvus reagavimas į saulės energetikos aktualijas, gilaus sektoriaus išmanymo perteikimas ekspertiniais komentarais, orientacija į vartotojų poreikių išmanymą ir sprendimus. Rezultatai 2018 m. 8 paminėjimai
Read More
Kliento tikslas – prekės ženklo žinomumo ir reputacijos stiprinimas Komunikacijos tikslas – vadovo ir kompanijos ekspertinis paminėjimas Kėdainių tilto kontekste. Taktika Siekiant įtraukti naują ekspertinį vardą Kėdainių istorijos kontekste, parengtas išsamus komentaras su kompanijos vadovu, pristatant žurnalistams kalbantį asmenį ir jo komentarų kryptį. Paraleliai gyvas laidas ruošiančioms žiniasklaidos priemonėms pasiūlyti galimi temos plėtojimai ir probleminiai
Read More
Kliento tikslas – pranešti apie naujo krematoriumo atidarymą. Komunikacijos tikslas – sudominti žiniasklaidą ir užtikrinti kuo didesnį naujienos padengimą portaluose, TV ir radijuje. Iššūkiai 1. Pritraukti žiniasklaidos atstovus sudalyvauti atidarymo renginyje gyvai. 2. Pritraukti TV atstovus filmuoti dvi dienas (atidarymo dieną krematoriumas veikti negalėjo, o TV reikia vaizdų). Asmeniškai bendravome su kiekvienu žurnalistu, suorganizavome ekskursiją po
Read More